Halaman

Khamis, 9 September 2010

PERUTUSAN HARI RAYA AKHI FIRDAUS


Puteri Nur Fatihah penyeri laman hati , penyejuk hati ummi dan walid.
Salam Syawal kepada semua yang mengenali kami Usrah Abu Fatihah.

كُلُّ عَامٍ وَأَنْتُمْ بِخَيْرٍ 
مِنَ العَائِدِيْنَ وَالفَائِزِيْنَ
Assalamualaikum,

Buat semua pengunjung blog AbangModul.Di kesempatan ini Akhi Firdaus dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri,hari kita kembali kepada fitrah dan Maaf Zahir Batin kepada para semua pengunjung yang tidak putus-putus memberikan semangat dan motivasi untuk kita menekuni hari-hari yang tersisa di dunia ini dengan kerja buat kebaikan.InsyaALLAH.

Bagi pihak Insaff Training,Management and Consultancy,saya juga memohon kemaafan sekiranya selama ini terkhilaf dalam waktu kita berprogram bersama-sama.

Buat adik-adik dan pihak yang pernah terlibat dengan program anjuran Akhi Firdaus dan Insaff Training,Management & Concultancy.Moga Syawal yang hadir ini memberikan kita rasa berTuhan dengan sentiasa memperbanyakkan tasbih,tahmid,takbir dan zikrullah.



اللهُ أَكْبَرُ اللهُ أَكْبَرُ اللهُ أَكْبَرَ وَلِلَّهِ الحَمْدُ

Dalam menyambut Aidilfitri, masyarakat Islam yang benar-benar menghayati roh Syawal ini pasti tidak akan melepaskan peluang keemasan ini dengan amalan menziarahi sanak-saudara, kaum kerabat terdekat dan sahabat handai yang akrab untuk bermaaf-maafan di antara satu sama lain. Pada waktu sama, kita sewajarnya sedar bahawa Islam menuntut umatnya agar bersederhana dalam semua aspek kehidupan, termasuk dalam aspek menyambut Aidilfitri yang penuh meriah ini.

Semoga Syawal ini mengeratkan Ukhuwwah sesama kita dan meraut mahabbah menyemai taqwa.InsyaAllah.

Akhir kalam,salam kemenangan !

Ikatlah ilmu dengan menulisnya,

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sejambak terima kasih, kami menghargai kata-kata tuan dan cikpuan.